Informatieavond ‘Evenementen organiseren’
Van braderieën en sportevenementen tot festivals en tentfeesten – in onze gemeente worden jaarlijks veel mooie evenementen georganiseerd.
Om organisatoren hierbij goed te ondersteunen en om samen te zorgen voor werkbaar evenementenbeleid, organiseert de gemeente Aa en Hunze op woensdag 2 juli een informatieavond over het nieuwe evenementenbeleid. Tijdens deze avond lichten we het conceptbeleid toe en horen we graag uw ervaringen, wensen en aandachtspunten. Zo kunnen we het beleid verder verbeteren en beter laten aansluiten bij de praktijk.
Waar en wanneer
De bijeenkomst vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Gieten (Spiekersteeg 1) en start om 19.30 uur.
Aanmelden
Organiseert u (wel eens) een evenement in onze gemeente? Dan nodigen we u van harte uit om mee te denken. Aanmelden kan via evenementen@aaenhunze.nl. Vermeld daarbij ook met hoeveel personen u komt.