Storing straatverlichting
Via Signalen kunt u doorgeven waar u niet brandende straatverlichting hebt gezien. Geef het nummer van de lantaarnpaal door (op vrijwel elke lantaarnpaal staat een uniek nummer).
Wilt u op de hoogte gehouden van uw melding?
Na het versturen van het formulier ontvangt u, als u uw e-mailadres opgeeft, een ontvangstbevestiging. Daarnaast wordt u dan per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de zaak.
Wat doen jullie met een melding over straatverlichting?
Stap 1. De gemeente onderzoekt de oorzaak.
Stap 2: Een kapotte lamp repareren wij. Soms moeten we een onderdeel herstellen. We zijn dan afhankelijk van de levertijden waardoor een reparatie iets langer duurt.
Stap 3: Als de storing in kabel onder de grond zit schakelen we Enexis in. Wanneer zij moeten graven is daar uw toestemming voor nodig. Soms moet de stroom in de straat of buurt worden uitgeschakeld. Als dat het geval is ontvangt u van ons een brief wanneer we dat doen.
Stap 4: Zodra de werkzaamheden klaar zijn werkt de straatverlichting weer.
Soms gaat het om een grotere of ingewikkelde storing die niet meteen opgelost kan worden. Ook gaan huizen en bedrijven zonder stroom vóór het repareren van straatverlichting.