Verslag vergadering adviesraad Sociaal Domein 28 januari 2019
Gebruik de onderstaande link om het document te downloaden.
Verslag vergadering adviesraad Sociaal Domein 28 januari 2019 08 september 2020, pdf, 141kB
Home / Inwoners & verenigingen / Zorg, welzijn, werk / Adviesraad Sociaal Domein / Verslagen 2019
In verband met de maatregelen rondom corona kunt u alleen nog op afspraak langskomen. Een paspoort of rijbewijs ophalen kan wel zonder afspraak. U kunt digitaal een afspraak maken of telefonisch via nummer 14 0592. Let goed op de actuele openingstijden.
Gebruik de onderstaande link om het document te downloaden.
Verslag vergadering adviesraad Sociaal Domein 28 januari 2019 08 september 2020, pdf, 141kB
Spiekersteeg 1
9461 BH Gieten
Telefoonnummer: 14 0592
Postbus 93
9460 AB Gieten
gemeente@aaenhunze.nl
Maandag: 9.00 tot 12.00 uur
Dinsdag: 9.00 tot 12.00 uur
Woensdag: 9.00 tot 12.00 uur
Donderdag: 9.00 tot 12.00 uur
Donderdagavond: 16:00 tot 18:00 uur
Vrijdag: 9.00 tot 12.00 uur
Telefonisch zijn wij bereikbaar vanaf 08:30 uur.
De gemeente Aa en Hunze werkt op afspraak.
Spekstoep 27
9461 AL Gieten
Voor het afvalbrengstation is geen afspraak nodig.