Coronacrisis

Vanwege de coronacrisis zijn de openingstijden van het gemeentehuis gewijzigd. 

  • Het gemeentehuis is van maandag tot en met vrijdag geopend tussen 09:00 en 12:00 uur. 
  • U kunt alleen nog op afspraak komen. Een paspoort of rijbewijs ophalen kan wel zonder afspraak. 
  • U kunt alleen telefonisch een afspraak maken via 14 0592.
  • U kunt ons wel bellen en mailen. Veel zaken zijn online te regelen.
  • Het afvalbrengstation is open op de reguliere tijden. De Gratis Compostdag gaat niet door. 
  • Ben je ondernemer? Kijk dan op de Corona-pagina voor ondernemers.

Lees onze laatste updates over de coronacrisis.

Collectevergunning aanvragen

Online formulier voor het aanvragen van een collectevergunning.

Informatie over de collecte

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht

*Soort collecte:

Wanneer wordt de collecte gehouden?

Bewijsstuk van CBF

Voor het in behandeling nemen van aanvragen van landelijk collecterende organisaties hebben wij één van de volgende documenten nodig:

  • Kopie van een CBF-keurmerk of
  • Kopie van een verklaring van geen bezwaar van het CBF

Per post versturen

De vereiste bijlagen kunnen ook per post worden verzonden. Gebruik daarbij het volgende postadres:

Gemeente Aa en Hunze
t.a.v. Afdeling Dienstverlening en samenleving
o.v.v. Collectevergunning
Postbus 93
9460 AB Gieten

Vermeld bij de verzending van de bijlagen het zaaknummer dat u per mail ontvangt na verzending van het digitale formulier. Wanneer de vereiste bijlagen niet worden toegevoegd of per post worden toegestuurd dan wordt de aanvraag niet in behandeling genomen.