Coronacrisis

Vanwege de coronacrisis zijn de openingstijden van het gemeentehuis gewijzigd. 

  • Het gemeentehuis is van maandag tot en met vrijdag geopend tussen 09:00 en 12:00 uur. 
  • U kunt alleen nog op afspraak komen. Een paspoort of rijbewijs ophalen kan wel zonder afspraak. 
  • U kunt alleen telefonisch een afspraak maken via 14 0592.
  • U kunt ons wel bellen en mailen. Veel zaken zijn online te regelen.
  • Kom alleen naar het afvalbrengstation als het nodig is en kom alleen! In verband met de extra maatregelen op het afvalbrengstation kan het zijn dat wachttijden langer zijn dan gebruikelijk.
  • Ben je ondernemer? Kijk dan op de Corona-pagina voor ondernemers.

Lees onze laatste updates over de coronacrisis.

(Extra) container(s) aanvragen of inleveren

Voortgang: 0% Voortgang: 0%

Standaardpakket of extra container

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht

*Wat wilt u regelen:

Kosten extra container

Als het standaardpakket van afvalcontainers voor u niet voldoende is, kunt u voor een vast bedrag per jaar een extra grijze of groene container huren. De kosten hiervoor zijn € 105,30.

Voor een extra oranje container hoeft u niet te betalen.

Voor luiers of medisch afval kunt u tijdelijk een extra grijze container krijgen. Hiervoor komt de afvalcoach bij u langs. Op basis van het advies van de afvalcoach kijken we of u wel of niet moet betalen voor de container.