Contact en openingstijden gemeentehuis

Openingstijden en contactgegevens van de gemeente.

Burgerzaken

Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08:30 uur tot 16:30 uur.

Maandag              9.00 tot 13.00 uur
Dinsdag                9.00 tot 13.00 uur
Woensdag            9.00 tot 12.00 uur en 13.00 tot 16.00 uur
Donderdag           9.00 tot 13.00 uur en 16.00 tot 19.00 uur
Vrijdag                  9.00 tot 13.00 uur

  • U kunt alleen nog op afspraak komen. Een paspoort of rijbewijs ophalen kan wel zonder afspraak. 

  • U kunt digitaal een afspraak maken of telefonisch (vanaf 08:30) via nummer 14 0592.

Het gemeentehuis is gesloten op:

26 december:      Tweede Kerstdag
31 december:      Collectieve vrije dag
1 januari 2022:     Nieuwjaarsdag
 

Klantcontactcentrum fysieke omgeving

(bouwen, verbouwen, slopen, bestemmingswijziging, omgevingsvergunning, etc).
Maandag:             8.30 tot 12.30 uur
Dinsdag:               8.30 tot 12.30 uur
Woensdag:           8.30 tot 12.30 uur
Donderdag:          8.30 tot 12.30 uur
Vrijdag:                 8.30 tot 12.30 uur
E-mail: kccfo@aaenhunze.nl

Belastingen

Telefoonnummer (088) 1230900

Meer informatie vindt u op de pagina belastingen

Contactgegevens

Spiekersteeg 1
9461 BH Gieten
Postbus 93
9460 AB Gieten
Telefoon: 14 0592
E-mail: gemeente@aaenhunze.nl

 

Veilig mailen met de gemeente Aa en Hunze

Wilt u vertrouwelijke stukken aan de gemeente sturen of een vraag stellen? Dan kunt u daarvoor Zivver gebruiken. Zivver is een met encryptie beveiligde oplossing waarbij informatie zoals bijvoorbeeld een dossier, persoonsgegevens of andere vertrouwelijke informatie alleen zichtbaar is voor de verzender en beoogde ontvanger(s). Klik op de onderstaande button om naar de Zivver omgeving te gaan.

Informatie versturen of een vraag stellen via Zivver