Openingstijden gemeentehuis

Burgerzaken

Let op! Tijdens de coronacrisis is het gemeentehuis op normale werkdagen geopend op onderstaande tijden. Bent u onlangs in een 'oranje gebied geweest? Dan moet u eerst 10 dagen in thuisquarantaine. In deze periode van 10 dagen kunt u niet fysiek op het gemeentehuis terecht.

Maandag:              9.00 tot 13.00 uur
Dinsdag:                9.00 tot 13.00 uur
Woensdag:            9.00 tot 15.00 uur
Donderdag:           9.00 tot 13.00 uur en 16.00 tot 19.00 uur
Vrijdag:                  9.00 tot 13.00 uur

  • U kunt alleen nog op afspraak komen. Een paspoort of rijbewijs ophalen kan wel zonder afspraak. 

  • U kunt digitaal een afspraak maken of telefonisch via nummer 14 0592.

Klantcontactcentrum fysieke omgeving

(bouwen, verbouwen, slopen, bestemmingswijziging, omgevingsvergunning, etc).
Maandag:             8.30 tot 12.30 uur
Dinsdag:               8.30 tot 12.30 uur
Woensdag:           8.30 tot 12.30 uur
Donderdag:          8.30 tot 12.30 uur
Vrijdag:                 8.30 tot 12.30 uur
E-mail: kccfo@aaenhunze.nl

Contactgegevens

Spiekersteeg 1
9461 BH Gieten
Postbus 93
9460 AB Gieten
Telefoon: 14 0592
E-mail: gemeente@aaenhunze.nl

Veilig mailen met de gemeente Aa en Hunze

Wilt u vertrouwelijke stukken aan de gemeente sturen of een vraag stellen? Dan kunt u daarvoor Zivver gebruiken. Zivver is een met encryptie beveiligde oplossing waarbij informatie zoals bijvoorbeeld een dossier, persoonsgegevens of andere vetrouwelijke informatie alleen zichtbaar is voor de verzender en beoogde ontvanger(s). Klik op de onderstaande button om naar de Zivver omgeving te gaan.

Informatie versturen of een vraag stellen via Zivver