Openingstijden gemeentehuis

24 mei beperkte dienstverlening wegens personeelsreis

Op 24 mei a.s. zijn de balies van publiekszaken gesloten. 
Voor het ophalen van uw reisdocument of rijbewijs kunt u tot 16.00 terecht bij de receptie.
Het gemeentehuis is telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 16.00.
Het afvalbrengstation is geopend van 12.30 tot 16.00.

Burgerzaken

Maandag:              8.30 tot 12.30 uur
Dinsdag:                8.30 tot 12.30 uur
Woensdag:            8.30 tot 16.00 uur
Donderdag:           8.30 tot 19.00 uur
(Vanaf 16:00 uur kunt u niet meer terecht voor de burgerlijke stand. Wel voor het aanvragen van een paspoort, identiteitskaart, rijbewijs en uittreksels uit de BRP)
Vrijdag:                  8.30 tot 12.30 uur

Voor een bezoek aan de balie kunt u een afspraak maken, maar is niet noodzakelijk.
Het afhalen van identiteitskaart, paspoort of rijbewijs kan elke werkdag van 8.30 uur tot 16.00 uur en op donderdag tot 19.00 uur bij de receptie.

Klantcontactcentrum fysieke omgeving

(bouwen, verbouwen, slopen, bestemmingswijziging, omgevingsvergunning, etc).
Maandag:             8.30 tot 12.30 uur
Dinsdag:               8.30 tot 12.30 uur
Woensdag:           8.30 tot 12.30 uur
Donderdag:          8.30 tot 12.30 uur
Vrijdag:                 8.30 tot 12.30 uur
E-mail: kccfo@aaenhunze.nl

Contactgegevens

Spiekersteeg 1
9461 BH Gieten
Postbus 93
9460 AB Gieten
Telefoon: 14 0592
E-mail: gemeente@aaenhunze.nl