Coronacrisis

Vanwege de coronacrisis zijn de openingstijden van het gemeentehuis gewijzigd. 

  • Het gemeentehuis is van maandag tot en met vrijdag geopend tussen 09:00 en 12:00 uur. 
  • U kunt alleen nog op afspraak komen. Een paspoort of rijbewijs ophalen kan wel zonder afspraak. 
  • U kunt alleen telefonisch een afspraak maken via 14 0592.
  • U kunt ons wel bellen en mailen. Veel zaken zijn online te regelen.
  • Het afvalbrengstation is open op de reguliere tijden. De Gratis Compostdag gaat niet door. 
  • Ben je ondernemer? Kijk dan op de Corona-pagina voor ondernemers.

Lees onze laatste updates over de coronacrisis.

Openingstijden gemeentehuis

Burgerzaken

Maandag:              8.30 tot 12.30 uur
Dinsdag:                8.30 tot 12.30 uur
Woensdag:            8.30 tot 16.00 uur
Donderdag:           8.30 tot 19.00 uur
(Vanaf 16:00 uur kunt u niet meer terecht voor de burgerlijke stand. Wel voor het aanvragen van een paspoort, identiteitskaart, rijbewijs en uittreksels uit de BRP)
Vrijdag:                  8.30 tot 12.30 uur

Voor een bezoek aan de balie kunt u een afspraak maken, maar is niet noodzakelijk.
Het afhalen van identiteitskaart, paspoort of rijbewijs kan elke werkdag van 8.30 uur tot 16.00 uur en op donderdag tot 19.00 uur bij de receptie.

Klantcontactcentrum fysieke omgeving

(bouwen, verbouwen, slopen, bestemmingswijziging, omgevingsvergunning, etc).
Maandag:             8.30 tot 12.30 uur
Dinsdag:               8.30 tot 12.30 uur
Woensdag:           8.30 tot 12.30 uur
Donderdag:          8.30 tot 12.30 uur
Vrijdag:                 8.30 tot 12.30 uur
E-mail: kccfo@aaenhunze.nl

Contactgegevens

Spiekersteeg 1
9461 BH Gieten
Postbus 93
9460 AB Gieten
Telefoon: 14 0592
E-mail: gemeente@aaenhunze.nl