Openingstijden en contact

Hoe en wanneer u met ons contact opneemt.

Gemeentehuis

Openingstijden

Maandag: 8.30 tot 12.30 uur
Dinsdag: 8.30 tot 12.30 uur
Woensdag: 8.30 tot 16.00 uur
Donderdag: 8.30 tot 19.00 uur (Vanaf 16:00 uur kunt u niet meer terecht voor de burgerlijke stand. Wel voor het aanvragen van een paspoort, identiteitskaart, rijbewijs en uittreksels uit de BRP)
Vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur

Het afhalen van een identiteitskaart, paspoort of rijbewijs kan elke werkdag van 8.30 uur tot 16.00 uur. En op donderdag tot 19.00 uur.

Afspraak maken

Voor het aanvragen van een identiteitskaart, paspoort of rijbewijs kunt u een afspraak maken.

Online regelen

De gemeente heeft veel online formulieren. Bekijk wat u online kunt regelen in het overzicht formulieren.

Adres

Spiekersteeg 1
9461 BH Gieten 

Postbus 93
9460 AB Gieten

Telefoon: 14 0592

E-mail: gemeente@aaenhunze.nl

Facebook en Twitter

Ons volgens op social media? Dat kan op Twitter via www.twitter.com/aaenhunze en op Facebook via www.facebook.com/aaenhunze.

Op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 beantwoorden wij vragen op social media.

Afvalbrengstation

Gewijzigde openingstijden 24 en 25 mei (Hemelvaart)

Donderdag 24 mei en vrijdag 25 mei zijn het gemeentehuis en het afvalbrengstation gesloten.

Openingstijden

Maandag: Gesloten
Dinsdag: 12.30 tot 16.00 uur
Woensdag: 12.30 tot 16.00 uur
Donderdag: 12.30 tot 16.00 uur
Vrijdag: 12.30 tot 16.00 uur
Zaterdag: 9.00 tot 12.00 uur

Adres

Spekstoep 27
9461 AL Gieten

Sociaal team

U kunt het sociaal team bereiken via:

  • Telefoonnummer: (0592) 48 23 00
  • Mail: sociaalteam@aaenhunze.nl
  • Bezoekadres: Spiekersteeg 1, Gieten (gemeentehuis Aa en Hunze). Openingstijden dagelijks van 8.30 tot 16.30 uur. 

Pers

Voor persvragen is team communicatie te bereiken via telefoonnummer (0592) 26 77 88.