Coronacrisis

  • Op werkdagen is het gemeentehuis geopend tussen 09.00 en 13.00 uur. Op woensdag tot 15.00 uur en op donderdag ook tussen 16.00 en 19.00 uur.
  • U kunt alleen nog op afspraak komen. Een paspoort of rijbewijs ophalen kan wel zonder afspraak. 
  • U kunt digitaal een afspraak maken of telefonisch via nummer 14 0592.
  • U kunt ons wel bellen en mailen. Veel zaken zijn online te regelen.
  • Kom alleen naar het afvalbrengstation als het nodig is en kom alleen! In verband met de extra maatregelen op het afvalbrengstation kan het zijn dat wachttijden langer zijn dan gebruikelijk.
  • Ben je ondernemer? Kijk dan op de Corona-pagina voor ondernemers.

Lees onze laatste updates over de coronacrisis.

Openingstijden gemeentehuis

Vanwege de coronacrisis zijn de openingstijden van het gemeentehuis beperkt en gelden er een aantal regels. We merken dat het weer drukker wordt. Daarom hebben wij de openingstijden wat verruimd.

De openingstijden zijn:

Maandag   9.00 – 13.00 uur
Dinsdag     9.00 – 13.00 uur
Woensdag 9.00 – 15.00 uur
Donderdag 9.00 – 13.00 uur en 16.00 – 19.00 uur
Vrijdag        9.00 – 13.00 uur 

1 balie

Wij werken momenteel alleen op afspraak. Omdat wij maar 1 balie geopend hebben, kunnen we niet meerdere mensen tegelijk helpen. Op die manier houden we in de hand dat er niet teveel mensen tegelijk in het gemeentehuis zijn.

Regels

Wij vragen u om nog steeds rekening te houden met onderstaande regels:

  • U kunt alleen op afspraak naar het gemeentehuis komen. Een afspraak maakt u eenvoudig via www.aaenhunze.nl/afspraak of telefonisch via telefoonnummer 14 0592.
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar het gemeentehuis.
  • Kom alleen als het echt nodig is.
  • Als er een afspraak wordt gemaakt voor een kind, mag er maximaal 1 begeleider mee naar binnen.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Houd afstand van medewerkers en andere bezoekers.
  • Kom niet als u (verkoudheids)klachten heeft.

Op deze manier zorgen we er voor dat iedereen gezond blijft!