16 januari 2023: Informatieavond ‘Evenementen organiseren’
In onze gemeente worden jaarlijks veel evenementen georganiseerd: van braderieën en markten tot grote festivals, sportevenementen en tentfeesten. Maar waar moet u nou allemaal aan denken bij het organiseren van een evenement? Moet u wel of niet een vergunning aanvragen? En welke documenten lever je dan aan?
Allemaal vragen waar organisatoren van evenementen tegenaan lopen. Veel van de antwoorden kunt u vinden op onze gemeentelijke website. Toch kan het gebeuren dat er dan nog vragen en onduidelijkheden zijn.
Informatieavond op 16 januari
Daarom organiseert de gemeente Aa en Hunze op maandag 16 januari 2023 een informatieavond over het organiseren van evenementen. De avond begint om 19:30 uur en vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Gieten. We besteden onder andere aandacht aan het belang van goede informatie over het evenement, veiligheidsaspecten, draaiboeken, enzovoort. Ook de hulpdiensten zijn aanwezig voor het beantwoorden van vragen.
Organiseert u regelmatig een evenement? Dan bent u van harte welkom op deze avond! U kunt zich aanmelden via: evenementen@aaenhunze.nl Graag horen we ook met hoeveel personen u deelneemt.