Coronacrisis

Vanwege de coronacrisis zijn de openingstijden van het gemeentehuis gewijzigd. 

  • Het gemeentehuis is van maandag tot en met vrijdag geopend tussen 09:00 en 12:00 uur. 
  • U kunt alleen nog op afspraak komen. Een paspoort of rijbewijs ophalen kan wel zonder afspraak. 
  • U kunt alleen telefonisch een afspraak maken via 14 0592.
  • U kunt ons wel bellen en mailen. Veel zaken zijn online te regelen.
  • Het afvalbrengstation is open op de reguliere tijden. De Gratis Compostdag gaat niet door. 
  • Ben je ondernemer? Kijk dan op de Corona-pagina voor ondernemers.

Lees onze laatste updates over de coronacrisis.

Inloopspreekuur

De burgemeester en de wethouders houden een inloopspreekuur.

Het inloopspreekuur is elke eerste donderdag van de maand van 17.00 tot 18.00 uur. Een afspraak maken is niet nodig. U kunt zo binnenlopen en u melden bij de receptie van het gemeentehuis.

Het inloopspreekuur is bedoeld voor kleine onderwerpen / korte vragen. Heeft u vragen over complexe of grote onderwerpen? Dan kunt u het beste een afspraak inplannen via het bestuurssecretariaat door een mail te sturen naar bestuurssecretariaat@aaenhunze.nl