Afscheid wethouders

Op 2 juni nemen Kiena ten Brink, Ivo Berghuis, en Richard Heling afscheid als wethouders van de gemeente Aa en Hunze.

afscheid wethouders

Wij nodigen u van harte uit om bij het afscheid aanwezig te zijn. U bent welkom vanaf 16:00 uur in het gemeentehuis aan de Spiekersteeg 1 in Gieten. Onder het genot van een hapje en een drankje is er alle gelegenheid om de drie wethouders gedag te zeggen en elkaar te spreken.

Programma
16:00 uur Inloop
16:30 uur Toespraak burgemeester Anno Wietze Hiemstra 
16:45 uur Panelgesprek met de wethouders 
17:00 uur Borrel en hapjes
18:30 uur Einde bijeenkomst 

Aanmelden
We horen graag of u erbij bent. Aanmelden

Cadeautip
De wethouders vinden het belangrijk dat alle kinderen in de gemeente mee kunnen doen aan sport en culturele activiteiten. In plaats van een cadeau kunt u daarom een donatie doen ten behoeve van jongeren in de gemeente Aa en Hunze. Doneer

Namens het gemeentebestuur van Aa en Hunze,

Anno Wietze Hiemstra
Burgemeester
Ruthger Schoonderbeek
Gemeentesecretaris

                                                                                 Wij zien u graag op 2 juni!